Tuesday, March 8, 2011

MASALAH DI BANGSAR AKAN DI ATASI


Kawasan lalulintas di bangsar boleh dikatakan
sebahagian jalan yang mengalami kesesakan pada waktu puncak

Menteri Wilayah Persekutuan dan kesejahteraan Bandar Datuk Raja Nong Chik Zainal Abidin mendengar rungutan dan rintihan serta aduan penduduk Bangsar .

Tidak ketinggalan juga beliau sempat beramah mesra dengan penduduk bangsar baru dan berdialog . Selain itu beliau telah memaklumkan bahawa pihak DBKL sedang merangka pelan bagi pembesaran jalan raya di kawasan bangsar , turut membincangkan juga tanah lapang yang terbiar dan menaikan taraf kompleks sukan , kebersihan pasar malam selepas waktu pasar malam .

Datuk Raja Nong Chik Zainal Abidin telah berjumpa dengan penduduk-penduduk serta Timbalan Presiden persatuan Penduduk Bukit Bandaraya Bangsar dan pengerusi Persatuan Penduduk Bangsar Datuk George Joseph turut serta pengarah Jabatan Perancang Bandar BDKL Menteri Wilayah telah berbincang bersama mengenai permasalahan yang di hadapi oleh penduduk bangsar amanya.

Keperihatinan Menteri Wilayah ( Datuk Raja Nong Chik ) terhadap permasalahan yang di hadapi oleh penduduk di bangsar membuat penduduk merasa teruja dan dihargai dari raut wajah meraka mengambarkan kegembiraan .Ini Bersesuaian dengan slogan 1Malaysia Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan

No comments:

Post a Comment